"Мова - душа кожної національності,
її святощі, її національний скарб".
Іван Огієнко

пʼятниця, 13 січня 2017 р.

Урок-мандрівка

Узагальнення та систематизація вивченого розділів «Лексикологія» та «Фразеологія».

Слова в мові мов кольорові камінці, їх недостатньо тільки назбирати. Треба ще вміти викладати візерунки з них, розбиратися в цій незліченній кількості слів.
Мандруючи, діти робили зупинки, на яких повторювали, закріпляли, поглиблювали, удосконалювали знання; Формували навички усного мовлення, уміло орієнтувалися в запропонованій ситуації.
Інтерактивна вправа «Асоціативний словничок»
Слово –
Станція «Загадкова» (Відгадування загадок)
Станція «Нормативна» (Вибрати нормативний вислів)
Станція «Редактор» (Відредагувати словосполучення)
На станції «Мовознавча» учні згрупували слова за активністю та сферою вживання.
Станція «Ерудит» (Знайти зайве слово)

Групова робота

1 гр. Станція «Дотепна»
(Записати по три фразеологізми біблійного професійно-виробничого походження, з’ясувати їх значення)
2гр. Станція «Перекладацька»
(Перекласти фразеологізми з російської мови на українську)
3 гр. Станція «Фразіологічна»
(За картинками записати фразеологізми)
Кожна людина повинна уміти користуватися багатством рідної мови та її лексичним різнобарв’ям, бо в ньому всі тони й відтінки…




Немає коментарів:

Дописати коментар